Časté otázky – FAQ

1. Kde všade je možné doručiť kvetinový darček?

Kytice aj darčeky doručujeme do celej SR.

2. Ako rýchlo je možné doručiť kvetinový darček?

V rámci SR:

Kytice aj darčeky doručujeme každý pracovný deň od pondelka do piatku a taktiež v sobotu v čase od 8:00 – 18:00 na vybrané PSČ. Aby bola objednávka doručovaná už nasledujúci deň, je potrebné vystaviť a zaplatiť ju najneskôr do 19:00 predchádzajúceho pracovného dňa. Pre garanciu doručenia na nasledujúci deň do 12:00 alebo v sobotu je potrebné objednávku vystaviť a zaplatiť najneskôr do 14:00 predchádzajúci pracovný deň.

3. Do kedy je možné stornovať objednávku?

Objednávku môžete stornovať jeden pracovný deň pred dátumom doručenia, ak ešte nebola vyrobená. Ak ste si zvolili doručenie na pondelok, objednávka musí byť stornovaná najneskôr v piatok do 12:00.

V deň doručovania kvetov je možné stornovať dodanie objednávky, pričom je účtovaný poplatok 100% z ceny objednávky, pretože balík bol prevzatý kuriérskou spoločnosťou.

4. Je možné zmeniť adresu doručenia?

Adresu doručenia je možné bezplatne zmeniť najneskôr jeden deň pred dňom doručenia v prípade, ak balík ešte nebol prevzatý kuriérskou spoločnosťou.

Po prevzatí balíka kuriérskou spoločnosťou je možné zadať požiadavku na zmenu adresy doručenia, pričom doručenie balíka sa môže predĺžiť o jeden až dva pracovné dni. V takomto prípade spoločnosť Karlis SK s.r.o. nenesie zodpovednosť za prípadnú zhoršenú kvalitu prijatého tovaru.

5. Je doručenie balíka anonymné?

Prijímateľ sa o odosielateľovi balíka môže dozvedieť len v prípade, ak mu odosielateľ uvedie svoje meno vo venovaní. Inak ako odosielateľ figuruje spoločnosť Karlis SK s.r.o.

6. Ako sa dozviem, že kvety boli doručené?

Oznámenie o doručení vami zaslaného kvetinového darčeka je automaticky generované na základe informácií od kuriéra a je odoslané na email uvedený v objednávke. Sledovať ho môžete aj prostredníctvom TRACK & TRACE.

7. Akým spôsobom doručujete kvety?

Kvety sú doručované v prepravných krabiciach spoločnosti Karlis SK s.r.o. vlastným kuriérom v Nitrianskom kraji. Ostatné regióny sú doručované prostredníctvom viacerých externých kuriérskych spoločností.

8. Kde nájdem informáciu o rozmere a zložení produktov na stránke?

V detaile produktu je možné kliknúť na ikonu „Špecifikácia“, kde sú uvedené rozmery a podrobný rozpis položiek použitých vo výrobku.

9. Je možné ku kvetom priložiť venovanie a kde ho nájdem?

Venovanie je možné nadefinovať v 3. kroku nákupného košíka. Venovanie je zároveň jediný spôsob, akým sa môže prijímateľ darčeka dozvedieť, kto mu darček poslal.

Tím Flowers by Senorita pre vás pripravil možnosť priložiť ku každej objednávke kartičku s personalizovaným venovaním. Vybrať si môžete z niektorých už predtlačených motívov vhodných na vyjadrenie rôznych emócií v podobe kvetov v tvare srdca, ruží, či lúčnych kvetov. Pripravené sú aj venovania pre pánov, či venovania vhodné na oslavu sviatkov ako Valentín alebo Vianoce.

Okrem predtlačených motívov môžete do venovania nahrať aj vlastnú fotografiu priamo z mobilu. Urobte si selfie a foto nahrajte priamo do vlastného venovania. Vizuál vášho venovania si viete priblížiť, či otočiť a upraviť podľa priania. Vaše venovanie bude tak osobnejšie a emotívnejšie.

Ak nemáte nápad na žiadny zaujímavý text, ktorý by ste uviedli do venovania, v objednávkovom procese Vám v časti „Venovanie“ ponúkame na výber predvolené verše vhodné na rôzne udalosti ako sú meniny, narodeniny, z lásky, priateľstvo, Deň matiek, svadba, narodenie bábätka, Veľká Noc, či Vianoce a Nový rok.

Môžete si vybrať akýkoľvek z predvolených textov, doplniť ho a podpísať sa alebo vložiť vlastný text venovania, ktorý bude vpísaný vo vnútri kartičky.

10. Akým spôsobom môžem zaplatiť za objednávku?

Platbu môžete uskutočniť prostredníctvom platobných nástrojov uvedených na konci nákupného košíka. Ak ste stránku nechtiac opustili, môžete sa k tomuto kroku vrátiť cez link v potvrdzujúcom emaily objednávky.  V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte naše zákaznícke centrum na chate, emailom na flowersbysenorita@gmail.com alebo telefonicky na +421 905 778 515

11. Ako rýchlo zaevidujete platbu z bankového prevodu?

Ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, v prípade Tatra banky prebehne platba okamžite. V Slovenskej sporiteľni musí byť platba uhradená najneskôr do 18:00 daného dňa, a je potrebné nás o tejto transakcii informovať. Ak uskutočňujete prevod z inej banky, pre rýchle spracovanie objednávky je potrebné nám zaslať printscreen z internet bankingu, ktorý spĺňa nasledujúce podmienky:

  • Formát obrázka jpg/PDF
  • Uvedené číslo účtu prijímateľa
  • Variabilný symbol – číslo objednávky
  • Suma
  • Informácia banky potvrdzujúca spracovanie úhrady (nie čakajúca platba, budúca….)

12. V ktorých lokalitách je dostupné sobotné doručenie?

Sobotné doručovanie je možné vo vybraných lokalitách SR a je spoplatnené + 2 € k cene dopravy.

13. Vystavenie objednávky

Vystavenie objednávky môžete uskutočniť pridaním aspoň jedného produktu do košíka a následne pokračovať v nákupnom košíku, ktorý vás prevedie všetkými potrebnými krokmi vystavenia objednávky.

14. Je možné doručiť objednávku na presný čas?

Zabezpečiť je možné garanciu doručenia od 8:00 do 12:00 alebo od 8:00 do 14:00 do vybraných miest v SR. V prípade, že je táto možnosť dostupná na vami zadanom PSČ, v nákupnom košíku sa automaticky zobrazí možnosť voľby. Kuriér sa v deň doručenia pokúsi telefonicky spojiť s prijímateľom kvetov a dohodnúť doručenie.

15. Prečo sa mi nezobrazuje garancia doručenia objednávky do 12:00 a 14:00?

Garancia doručenia do 12:00 a 14:00 je závislá od lokality. Ak sa vám táto možnosť nezobrazuje, na vami uvedené PSČ nie je možné garantovať doručenie na presný čas. V takýchto lokalitách prebieha doručenie štandardne medzi 8:00 a 18:00.

16. Ako postupovať v prípade reklamácie alebo ak sa chcem informovať?

Akúkoľvek požiadavku môžete konzultovať na našom zákazníckom centre prostredníctvom chatu, telefonicky na +421 905 778 515 alebo emailom na flowersbysenorita@gmail.com v pracovné dni od 8:00 do 19:00.

Pre reklamáciu si pripravte:

  • Číslo objednávky
  • Fotografie produktu, ktorý chcete reklamovať

17. Prečo email o prijatí objednávky neobsahuje faktúru?

V prílohe potvrdzujúceho emailu o vystavení objednávke nájdete „Objednávku“. Zaslaná „Objednávka“ slúži na úhradu vami objednaného tovaru. Faktúra vám bude automaticky zaslaná na váš email ihneď, ako bude objednávka doručená. V prípade, že sa tak nestalo, prosím kontaktujte naše zákaznícke centrum prostredníctvom chatu, telefonicky na +421 905 778 515 alebo emailom na flowersbysenorita@gmail.com v pracovné dni od 8:00 do 19:00.

18. Aký je rozdiel medzi dodacou a fakturačnou adresou?

Dodacia adresa je adresa, kde bude kvety doručované (zvyčajne adresa obdarovaného). Fakturačná adresa je adresa na objednávateľa (uvedená na faktúre). V prípade, že objednávate kvety pre seba, dodacia a fakturačná adresa sa zhodujú. Faktúra nie je súčasťou balenia kvetov. Po úhrade objednávky vám je faktúra automaticky zasielaná na váš email.

19. Aká je cena dopravy?

Cena za dopravu je jednotná pri všetkých objednávkach 3,99 €. Pokiaľ je objednávka v celkovej hodnote nad 50 €, doprava je zdarma. V rámci dopravy máte možnosť si priplatiť garantované doručenie vo vybraných lokalitách za príplatok + 6 € s doručením do 12:00 alebo s príplatkom + 4 € a garanciou doručenia do 14:00. Sobotné doručenie je za príplatok + 2 € k cene dopravy.

20. Prečo nie je možné zakliknúť deň doručenia v kalendári?

V objednávkovom procese zvoľte PSČ. Ak vám na základe zadaných informácii nezobrazilo ponuku možností, dané PSČ sa nezhoduje s databázou miest a obcí. Na základe správnosti PSČ sú odkrývané ďalšie možnosti doručenia, ako aj dni, kedy je na danú lokalitu možné kvety doručiť.

Akúkoľvek požiadavku môžete konzultovať na našom zákazníckom centre prostredníctvom chatu, telefonicky na +421 905 778 515 alebo emailom na flowersbysenorita@gmail.com v pracovné dni od 8:00 do 19:00.

21. Môžem zmeniť už zadané venovanie v mojej objednávke?

Venovanie v objednávke je možné zmeniť najneskôr 24 hodín pred dátumom doručenia. Ak ste si zvolili doručenie na pondelok, zmena venovania je možná najneskôr v piatok do 12:00.

V deň doručovania kvetov už nie je možné zmeniť venovanie, pretože balík bol prevzatý kuriérskou spoločnosťou.